Vagn Jønsson - en sygehistorie eller en syg historie?

Det er ikke sygehusvæsnets skyld, vi bliver syge, men der skal et godt helbred til at være indlagt. Jeg føler, jeg er til for sygehusenes skyld - ikke omvendt! Min sygdom skal indpasses i systemet. Lang ventetid - og jeg har ikke tid til at vente, men en henvisning fra et sygehus til det næste kan tage op til 1 uge og falder udenfor garantien. Vi skal hele tiden skubbe på. Stress og usikkerhed. I denne BLOG forsøger jeg at resumere mine oplevelser i forbindelse med min alvorlige sygdom.

søndag, december 31, 2006

Godt nytår til jer alle.
I går eftermiddag fik vi et hyggeligt besøg af Conny og Julle, som vi ikke har været i kontakt med siden Nytårskuren. Jeg har ganske vist sendt en mail til dem i begyndelse af min sygdom, men de er flyttet – endnu en gang – så den er forsvundet i Cyberspace. Som nævnt, sendte de før jul en julehilsen pr. e-mail fra deres nye e-mail, og nu er vi kontakt igen. De havde endda gaver med – blomster til Kate og musik til mig – og det er tydeligt, at de har læst på lektien i min blog. Tak for gaverne og besøget.
Vi får også nytårshilsen fra Gledis og Kurt. Her til formiddag, nytårsaften besøger vi mormor og morfar og ønsker godt nytår. Både i går og i dag har vi været ude i det fri – i går på spadseretur i regnen til torvet og tilbage igen - i dag på indkøb. Vi har bestilt smørrebrød til nytårsmiddagen, men vin og øl må nok erstattes med appelsinjuice, og champagnen til kransekagen erstattet med sprudlende Sprite. (Champagne er nu heller ikke vores favorit – så pyt).