Vagn Jønsson - en sygehistorie eller en syg historie?

Det er ikke sygehusvæsnets skyld, vi bliver syge, men der skal et godt helbred til at være indlagt. Jeg føler, jeg er til for sygehusenes skyld - ikke omvendt! Min sygdom skal indpasses i systemet. Lang ventetid - og jeg har ikke tid til at vente, men en henvisning fra et sygehus til det næste kan tage op til 1 uge og falder udenfor garantien. Vi skal hele tiden skubbe på. Stress og usikkerhed. I denne BLOG forsøger jeg at resumere mine oplevelser i forbindelse med min alvorlige sygdom.

mandag, september 17, 2007

TAK !
Vi ønsker endnu en gang at takke for de mange blomster, hilsner m.m.
Tak til:

Jørgen og Jytte
Kurt og Gledis m. familie
Aase og Finn
Lisbeth og Vagn
Stine, Thomas og børn
Michael, André og Anne
Kjellaug, Mona m. familie, Lars m. familie, John m. familie
Else og Tom
Vagn, Anne, Katrine og Martin
Annette og Peter
Hanne, Jan, Hanna, Britt og Kenneth
Rita, Laurits, Metha, Søren, Lisbeth, Klaus, Anna og Michael
Ole, Nina, Toril, John, Annette, Karen, Gerda
Martin, Alette, Poul, Tove og Jørgen
Conny, Julius, Birgitte og Tenna
Kaj Sprogøe
Henrik, Stine og Cecilie
Inger og Claus
Lisbeth og Hans Hoffmann
Susanne og Ove
Lissi og Kaj
Jan Jørgensen
May og Åge
Hildur, Henrik og Liv
Lars, Agnar og Annemor
Elverhøj (børnehaven)
Syrenerne, Valmuerne/Blomsterhuset (dagplejen)
Børnehjørnet
Kates kollegaer i Distrikt Nord
2 x Palle
Carl og Hanne
Erhvervsakademiet, Selandia CEU
Tidligere datamatikerlærer-kollegaer
Kollegaerne på Syddansk Universitet
Gerda Ledegaard
Birgith Mathiesen
Dreyer
Videkrantz
Grethe og Per Mejlstrup
AB Sanders Arkade
Administratorgruppen
Lægeklinikken Axeltorv 8
Jonas Pedersen, Jonas List

Hilsen Kate, Sara, Naja & Tor